KAS IR ATSLĒGAS VĀRDU IZPĒTE? KĀ PIESAISTĪT MĒRĶAUDITORIJU TIEŠSAISTĒ?
Teju 70% tiešsaistes aktivitāšu sākas ar meklējumiem un produkta vai pakalpojuma izpēti kādā no meklētājprogrammām, piemēram, Google. Šādi ikviens interneta lietotājs var atrast tieši sev vēlamo preci vai pakalpojumu, atbildes uz jautājumiem un citu vērtīgu informāciju. Meklēšanu veic, ierakstot interesējošo vārdu vai vārdu savienojumu meklētājprogrammas meklēšanas lauciņā. Meklētājprogramma atlasa un piedāvā iepazīties tieši ar tiem rezultātiem, kuros ievadītie vārdi ir atrodami. Jo piedāvātais saturs vairāk atbilst meklētajiem atslēgas vārdiem, jo augstākā, labāk pamanāmā pozīcijā meklējumu sarakstā tas atrodas. Satura veidotājiem ir būtiski veikt konkrētās tēmas un nozares izpēti, lai piesaistītu savu mērķauditoriju. Tātad pirms satura veidošanas jāveic tam atbilstošu atslēgas vārdu izpēte. Tā var tikt attiecināta gan uz jaunu mājaslapu izveidošanu, gan tiešsaistes mārketinga kampaņām. Atslēgas vārdu izpētes mērķis ir noskaidrot, ko mērķauditorija meklē tiešsaistē, un noteikt atbilstošākos atslēgas vārdus, lai izveidotais saturs ierindotos labākajos meklētājprogrammu piedāvātajos rezultātos.
KĀPĒC ATSLĒGVĀRDU IZPĒTE IR SVARĪGA?
Interneta plašumi ir neizmērojami, tāpat kā tajos atrodamais informācijas daudzums. Ja vēlaties, lai jūsu auditorija atrastu jūsu mājaslapu — neatkarīgi no tā, vai tā ir uzņēmuma mājaslapa, interneta veikals vai blogs, ir jāizstrādā SEO (Search engine optimization) jeb meklētājprogrammu stratēģija. Ļoti svarīgs posms ir atslēgas vārdu izpēte. Nepazīstot savu mērķauditoriju un nezinot, pēc kādiem atslēgas vārdiem tā atrastu konkrēto saturu, nav iespējams veikt mājaslapas optimizāciju jeb satura pielāgošanu auditorijas vajadzībām. Tas nozīmē tikai vienu – mērķauditorija neuzzinās par konkrēto produktu vai pakalpojumu, uzņēmumu, blogu vai citu vietni, un ievietotais saturs pazudīs interneta dzīlēs.
49% gadījumu atbilstošākais rezultāts konkrētam atslēgas vārdam vai frāzei Google pirmajā lapā saņem vislielāko uzmanību no tiešsaistes apmeklētāju puses. Ja šis saturs parādās tikai otrajā lapā, lietotāji uz katra rezultāta noklikšķina mazāk nekā 1% gadījumu. Tieši tāpēc, lai piesaistītu auditoriju vietnei, jums ir jāidentificē viņu meklētie atslēgvārdi un jāizveido saturs, kas atbilst viņu meklēšanas nolūkam.
Skrivanek iesaka veikt atslēgas vārdu izpēti jebkurām tiešsaistes aktivitātēm, jo īpaši mārketinga kampaņu vai mājaslapu veidošanas procesā. Tas palīdzēs iepazīt savus klientus un auditoriju, kā arī atklāt, kādu informāciju viņi meklē. Tādējādi iespējams noteikt, ar kādām problēmām vai vajadzībām potenciālie klienti sastopas un kādas preces un pakalpojumi viņiem nepieciešami.
ATSLĒGVĀRDU IZPĒTES IEGUVUMI:
VEIKSMĪGS SEO
Atslēgvārdu izpēte ir neatņemama SEO daļa. Tā ļauj atklāt konkrētus vārdus un frāzes, ko cilvēki izmanto, meklējot tādus produktus un pakalpojumus, ko piedāvājat tieši jūs. Veicot efektīvu atslēgvārdu izpēti, iespējams izveidot SEO stratēģiju, kas ļaus jūsu vietnes saturā ieviest labākos un atbilstošākos vārdus un frāzes. Tas paaugstinās jūsu vietnes pozīciju Google, palīdzot iegūt augstāku pozīciju pēc atslēgas vārdiem, ko klienti meklē, lai atrastu jums līdzīgus uzņēmumus. Jo precīzāki atslēgas vārdi tiks izmantoti, jo atbilstošāki lietotāji un potenciālie klienti tiks novirzīti uz jūsu vietni.
IESPĒJA VEIDOT LIELISKU SATURU
Tas, ko cilvēki meklē, atspoguļo to, kas viņus interesē. Lietotāji izmanto Google kā palīgu, padomdevēju un izklaidētāju. Izmantojot atslēgas vārdus, iespējams izveidot saturu, kas apmierina jūsu mērķauditorijas vajadzības un atbild uz viņu jautājumiem. Atslēgas vārdu izpēte nodrošina uz lietotājiem vērstu satura stratēģiju, kas iesaista un palielina jūsu auditoriju. Lielisks saturs veido uzņēmuma tēlu, rada uzticamību un pievienoto vērtību, kā arī veido attiecības ar auditoriju. Tas arī ļauj jums nodrošināt viņiem nepieciešamās zināšanas, lai virzītos uz priekšu klienta ceļā uz pirkumu.
IESPĒJA APSTEIGT KONKURENTUS
Visi jūsu konkurenti meklē tādus pašus klientus kā jūs, tāpēc ir svarīgi izcelties starp viņiem un ieņemt augstāku vietu meklēšanas rezultātos. Atslēgas vārdu izpēte ļauj savā saturā ieviest atbilstošākos terminus, tādējādi ierindojot jūsu vietni augstāk Google un ļaujot apsteigt konkurentus.
KAS VEIC ATSLĒGAS VĀRDU IZPĒTI?
Profesionālu atslēgas vārdu izpēti veic SEO speciālisti, izmantojot dažādas programmas, meklēšanas un atlases rīkus. Tie ļauj noteikt gan vispārējus un īsus, gan ļoti specifiskus un garus atslēgas vārdus un frāzes. Skrivanek SEO speciālisti veiks gan mērķauditorijas izpēti, gan noteiks jūsu uzņēmumam atbilstošākos atslēgas vārdus, kā arī palīdzēs veikt mājaslapu optimizāciju, lai jūsu uzņēmums būtu pamanāms internetā.
KĀ VAR PALĪDZĒT SKRIVANEK?
Skrivanek SEO speciālisti palīdzēs jums saprast, kā jūsu produktu vai pakalpojumi meklē pircēji jebkurā no pasaules valstīm un valodām, lai jūsu investīcijas satura lokalizācijā būtu pārdomātas un jēgpilnas. Būsim priecīgi pastāstīt vairāk MS Teams videokonferencē, lai sarunātu jums vēlamo tikšanās laiku, gaidīsim ziņu!
MĀJASLAPAS TULKOŠANA UN LOKALIZĒŠANA
Mājaslapas tulkošana un lokalizācija ir radošs un visaptverošs process, kura laikā teksts par produktu vai pakalpojumu tiek pielāgots konkrētas valsts vai reģiona tirgum, ņemot vērā mērķauditorijas valodas un kultūras īpatnības. Lokalizācija ļauj veidot dialogu ar citu valstu patērētājiem viņiem pierastā formā un manierē.
E-KOMERCIJA – INTERNETA VEIKALU TULKOŠANA UN LOKALIZĒŠANA
Interneta veikalu tulkošana un lokalizēšana ir process, kas aptver lingvistiskos, tehniskos un kultūras aspektus. Valodu speciālistiem, kuri sniedz šādus pakalpojumus, ir ne tikai klasiski jāpārtulko tīmekļa vietnes vai platformas saturs, bet arī jāpievērš uzmanība tam, vai tulkojums atbilst mērķa auditorijas interesēm un informācijas meklēšanas paradumiem internetā, kā arī attiecīgajā valstī spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
GOOGLE ADS UN SEO TULKOJUMI
Mājaslapas konkurētspēju būtiski uzlabo tās pieejamība dažādās valodās. Mūsu speciālisti palīdzēs lokalizēt jūsu mājaslapu, ievērojot visus aktuālos SEO principus, lai tā rādītos pēc iespējas augstāk dabiskās meklēšanas rezultātā, kā arī pielāgos atslēgvārdus Google Ads (AdWords) reklamēšanai, lai jūs bez grūtībām spētu atrast ikviens potenciālais klients.
MĀJASLAPAS TULKOŠANA UN LOKALIZĒŠANA
Mājaslapas tulkošana un lokalizācija ir radošs un visaptverošs process, kura laikā teksts par produktu vai pakalpojumu tiek pielāgots konkrētas valsts vai reģiona tirgum, ņemot vērā mērķauditorijas valodas un kultūras īpatnības. Lokalizācija ļauj veidot dialogu ar citu valstu patērētājiem viņiem pierastā formā un manierē.
E-KOMERCIJA – INTERNETA VEIKALU TULKOŠANA UN LOKALIZĒŠANA
Interneta veikalu tulkošana un lokalizēšana ir process, kas aptver lingvistiskos, tehniskos un kultūras aspektus. Valodu speciālistiem, kuri sniedz šādus pakalpojumus, ir ne tikai klasiski jāpārtulko tīmekļa vietnes vai platformas saturs, bet arī jāpievērš uzmanība tam, vai tulkojums atbilst mērķa auditorijas interesēm un informācijas meklēšanas paradumiem internetā, kā arī attiecīgajā valstī spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
GOOGLE ADS UN SEO TULKOJUMI
Mājaslapas konkurētspēju būtiski uzlabo tās pieejamība dažādās valodās. Mūsu speciālisti palīdzēs lokalizēt jūsu mājaslapu, ievērojot visus aktuālos SEO principus, lai tā rādītos pēc iespējas augstāk dabiskās meklēšanas rezultātā, kā arī pielāgos atslēgvārdus Google Ads (AdWords) reklamēšanai, lai jūs bez grūtībām spētu atrast ikviens potenciālais klients.