Scroll Top

Virtuālā asistenta jeb čatbota pakalpojumi

1

Mūsdienu tehnoloģija, kas atvieglo dzīvi un uzlabo saziņu ar klientiem!

Top valodu pakalpojumu sniedzējs, CSA un Nimdzi
Google vērtējums tulkošanas birojam Skrivanek

KĀPĒC SADARBOTIES AR SKRIVANEK?

Skrivanek Baltic ir vadošais valodu uzņēmums Latvijā, kas nodrošina augstu kvalitāti gan mācot svešvalodas, gan nodrošinot tulkošanas pakalpojumus. Mērķis ir ne tikai nodrošināt virtuālā asistenta ieviešanu Jūsu tīmekļa vietnē, bet arī lielisku pieredzi pakalpojumu sniegšanas gaitā. Mūsu klienti novērtē mūs tieši tāpēc. Lūk, ko varat sagaidīt, sadarbojoties ar mums:

  • Iedziļināšanās klienta zīmolā: izstrādājot sarunbotu, mēs ņemam vērā Jūsu zīmola būtību. Izmantosim Jūsu vietnes saturu, lai veidotu sarunbota personību un zināšanu bāzi, nodrošinot, ka tas atspoguļo Jūsu uzņēmuma unikālo raksturu.
  • Dizains un integrācija: mēs personalizēsim Jūsu sarunbota izskatu un funkcionalitāti, lai tas atbilstu Jūsu zīmola būtībai. Nodrošināsim vienmērīgu integrācijas procesu ar Jūsu tīmekļa vietni.
  • Ekspertu zināšanas mākslīgā intelekta un dabiskās valodas apstrādes jomā: mēs izmantojam mākslīgā intelekta un dabiskās valodas apstrādes tehnoloģijas, lai radītu virtuālos asistentus jeb sarunbotus, kas atdarina cilvēku mijiedarbību. Tas ļauj nodrošināt reāllaika, mākslīgā intelekta uzlaboto saziņu, kas var ievērojami palielināt efektivitāti.
  • Starptautiski panākumi: piedāvājam visaptverošu pieeju SaaS (Software as a service) jeb latviski programmatūra kā pakalpojums lokalizācijas pakalpojumiem, kas var palīdzēt Jūsu virtuālajam asistentam pielāgoties jebkuram tirgum un gūt atsaucību lietotāju vidū visā pasaulē.

KAS IR SARUNBOTS (CHATBOT)

Virtuālais asistents jeb sarunbots ir datorprogramma, kas veido dialogu starp cilvēku un datoru, izpildot cilvēka rīkojumus un veicot datu iegūšanu un attēlošanu. Ieviešot šādas tehnoloģijas risinājumu uzņēmumu, valsts pārvaldes un citu organizāciju tīmekļa vietnes lietotāji tiek apkalpoti daudz efektīvāk, jo virtuālais asistents atbild ātrāk nekā cilvēks, turklāt vienlaikus var norisināties sarunas ar daudziem klientiem dažādās valodās no dažādām valstīm. Virtuālā asistenta funkcionalitātes lietotāji var saņemt vajadzīgo atbildi uzreiz, nav vajadzības ilgi gaidīt atbildi e-pastā, kavēties pie tālruņa, kamēr apkalpošanas speciālists beigs runāt ar kādu citu klientu, vai stāvēt rindā pie uzziņu speciālista.

Virtuālā asistenta zināšanu pamatā ir organizācijas tīmekļa vietnes lietotāju visbiežāk uzdotie jautājumi un atbildes. Ir daudz dažādi varianti, kurus var izmantot, lai apzīmētu virtuālos asistentus tekstā vai sarunā, piemēram, čatboti jeb sarunboti, jeb sarunu boti, jeb tērzēšanas roboti.

Skrivanek sarunbots

Nepieciešams savs virtuālais asistents jeb čatbots? Sazinieties ar mums!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Pasūtītājs

Vai piesakieties tiešsaistes konsultācijai, lai uzzinātu vairāk par sarunbota iespējām, jau tūlīt!

SARUNBOTU VEIDI DAŽĀDU UZŅĒMĒJDARBĪBAS VAJADZĪBU NODROŠINĀŠANAI

Sarunboti ir tikpat daudzveidīgi kā uzņēmumi, kuriem tie kalpo, un katrs no tiem ir veidots, lai apmierinātu konkrētas vajadzības. Vienā spektra galā mums ir uz izvēlni virzīts robots, kas ir ideāli piemērots tiešam klientu atbalstam un potenciālo klientu radīšanai. Šie uz noteikumiem balstītie sarunboti palīdz lietotājiem orientēties starp vairākām iepriekš konfigurētām iespējām, piedāvājot gan paredzamu, gan efektīvu saskarsmes līmeni. Otrā spektra galā ir izsmalcinātie mākslīgā intelekta sarunboti, inteliģentie sarunboti, kas izmanto mašīnmācīšanos, lai pielāgotos un attīstītos, pārvēršot katru klientu saskarsmi par iespēju mācīties.

Situācijās, kurās nepieciešama cilvēka uzmanība un galavārds, hibrīda sarunboti piedāvā labāko no abām pasaulēm, apvienojot automatizācijas efektivitāti ar niansētu dzīva profesionāļa izpratni. Tie sāk ar automatizētām sarunām, mēģinot ātri atrisināt lietotāju jautājumus, bet var raiti pārslēgties uz cilvēku, kad saruna kļūst pārāk sarežģīta, lai robots ar to spētu tikt galā. Tas nodrošina, ka, pametot tērzēšanas logu, klienti vienmēr jūtas uzklausīti un viņu problēma ir atrisināta, neatkarīgi no tās sarežģītības.

Būtībā sarunbotu veidi ir tikpat dažādi, cik to sniegtās sarunas, nodrošinot, ka ikviens uzņēmums var atrast virtuālo asistentu, kas vislabāk atbilst tā unikālajam stāstījumam.

Virtuālais asistents

UZ NOTEIKUMIEM BALSTĪTI SARUNBOTI

Uz noteikumiem balstīti sarunboti ir visuzticamākie. Tie darbojas pēc “ja/tad” nosacījumu principa, vadoties pēc lietotāju izvēlēm, virzot lietotājus pa strukturētu ceļu. Šie sarunboti ir īpaši lietderīgi uzņēmumiem ar precīzi definētiem lietotāju jautājumiem un nepieciešamību pēc pastāvīgām, uzticamām atbildēm. Izvērtējot konkrētus nosacījumus, piemēram, atslēgvārdus un sinonīmus, šie sarunboti var precīzi virzīt saziņu ar klientu, nodrošinot, ka katra lietotāja jautājums tiek risināts noteiktā veidā.

Tomēr uz noteikumiem balstīto sarunbotu stiprās puses var būt arī to vājā vieta. Viņu paļaušanās uz iepriekš noteiktiem noteikumiem nozīmē, ka viņiem var būt grūtības ar neparedzētiem vai sarežģītiem jautājumiem, kas var novest pie klientu neapmierinātības, ja šie jautājumi netiek risināti pareizi. Šeit talkā nāk labi izstrādātas atkāpšanās stratēģijas spēks, nodrošinot drošības tīklu, kas sarunu notur uz pareizā ceļa pat tad, kad robots sasniedz savas ieprogrammētās robežas.

Ar pareizo uzstādījumu uz noteikumiem balstītie sarunboti var kalpot kā nenovērtējams rīks, lai pārvaldītu lielu klientu mijiedarbības apjomu, vadītu datplūsmu un nodrošinātu, ka katra saruna ir solis uz atrisinājumu.

INTELIĢENTIE SARUNBOTI

Inteliģentie sarunboti ir īsti meistari – tie tuvu realitātei atspoguļojot cilvēku mijiedarbību, prasmīgi sazinās ar cilvēkiem. Par gudrību tie var pateikties mašīnmācību algoritmiem, tie mācās no katras saskarsmes, laika gaitā kļūstot gudrākiem un efektīvākiem. Šiem robotiem piemīt kontekstuāla izpratne, atceroties iepriekšējās sarunas un izprotot saziņas nianses, lai nodrošinātu atbilstošu un personisku mijiedarbību, īpaši ar atkārtotiem klientiem.

Inteliģento sarunbotu potenciāls turpina paplašināties, jo attīstība mākslīgā intelekta tehnoloģijās jauc robežas un pierāda, ka neiespējamais ir iespējams. Tie attīstās – sākotnēji tie spēja vien sniegt vienkāršas atbildes uz jautājumiem, tagad jau var iesaistīties sarežģītās, empātiskās sarunās un sniegt kontekstuāli bagātas atbildes, pielāgojoties lietotāja stilam. Attīstot savas prasmes cilvēku valodā un dabiskā sarunā, šie inteliģentie sarunboti ievieš radikālas izmaiņas klientu apkalpošanā, piedāvājot saziņas veidu, kas nav tikai automatizēts, bet patiesi saistošs.

HIBRĪDA SARUNBOTI

Hibrīda sarunboti ir lielisks piemērs klientu apkalpošanas progresam, kur automatizācija apvienojas ar cilvēka intuīciju. Šie sarunboti sāk sarunu, sniedzot ātras atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem un mēģinot patstāvīgi atrisināt jautājumus. Bet, ja klienta vajadzības pārsniedz dialoga iespējas, saruna nemanāmi tiek nodota tiešsaistes aģentam, saglabājot sarunas plūsmu un nezaudējot kontekstu.

Šis automatizētā un personalizētā atbalsta apvienojums nodrošina, ka klienti saņem atbilstošu palīdzību savai konkrētajai situācijai. Hibrīda sarunboti efektīvi risina visdažādākos atbalsta scenārijus, sākot no visvienkāršākajiem un beidzot ar pašiem sarežģītākajiem, nodrošinot, ka ikviena klientu saskarsme tiek risināta ar rūpību un precizitāti. Liekot lietā gan mākslīgā intelekta darbināmu sarunbotu, gan cilvēku stiprās puses, uzņēmumi var nodrošināt izcilu pakalpojumu līmeni, kas ir gan efektīvs, gan empātisks un apmierina klientu aizvien pieaugošās vēlmes.

KĀDAS IR GALVENĀS SARUNBOTU PRIEKŠROCĪBAS?

Iedomājieties pasauli, kurā jau vismaz 88% cilvēku ir sarunājušies ar robotu kaut reizi gadā, un – kāds brīnums – lielākā daļa šo sarunu nav beigušās ar digitālo dueli. Nenoliedzami, čatboti jeb sarunboti, jeb tērzēšanas roboti, jeb arī virtuālie asistenti ir iespraukušies mūsu virtuālajā ikdienā uz palikšanu. 2022. gadā gandrīz 9 no 10 interneta lietotājiem bija tīri labi apraduši ar šiem pļāpīgajiem palīgiem. Tas ir tāpat kā ierasties ballītē un saprast, ka pati interesantākā persona, kuru satikāt, izrādījās tālrunī pieejamais virtuālais asistents.

Gribat zināt pašu labāko? Aptaujas liecina, ka 62% no mums labāk izkratītu sirdi sarunbotam nekā pagaidītu 15 minūtes, kamēr dzīvs un elpojošs cilvēks pagodinātu mūs ar atbildi. Šķiet, ka brīdī, kad jāgaida rindā, pacietība nav tikai tikums vien, bet jau sen zaudēta māksla. Un kad pienāk laiks risināt mūsu problēmas, šie sarunboti vairs nav tikai jauks komunikācijas rīks. Viņi tiek galā ar lietotāju jautājumiem un problēmām jau pēc 10 vaicājumiem, 90% gadījumu pat ātrāk. Šāda efektivitāte liek pat pašam pieredzes bagātākajam klientu apkalpošanas speciālistam izbrīnā noelsties.

Mēs dzīvojam laikā, kad sarunboti kļūst par mūsu ierastajiem ātro jautājumu atbildētājiem, iepirkšanās asistentiem un, protams, mūsu sāpju un grūtību uzklausītājiem. Ir skaidrs, ka tie ir uz palikšanu. Uzņēmumi jau ietaupa miljardus klientu atbalsta izmaksās, tiek prognozēts, ka kopš sarunbotu tehnoloģijas ieviešanas mazumtirdzniecības patērētāju tēriņi, izmantojot sarunbotu palīdzību, līdz 2024. gadam sasniegs 142 miljardus dolāru. Ja vien mēs varētu tiem iemācīt saprast sarkasmu, tad mēs varbūt spētu izdzīvot šo digitālo pārmaiņu laikmetu ar skaidru prātu un veseliem nerviem.

Ar spēju nodrošināt tūlītēju palīdzību reāllaikā laikā mākslīgā intelekta sarunboti ir fundamentāli mainījuši darbu klientu apkalpošanā, pārdošanā un ne tikai. Šie spēcīgie rīki izmanto dabiskās valodas apstrādi personalizētām sarunām un var ievērojami uzlabot apkalpošanas efektivitāti.

Turpmāk pastāstīsim, kā sarunbotu tehnoloģija funkcionē, kādas priekšrocības tā sniedz, kādi ir praktiskie pielietojumi un sniegsim padomus to veiksmīgai ieviešanai uzņēmējdarbībā, palīdzot Jums izmantot šo tērzēšanas tehnoloģiju gan klientu apkalpošanā, gan arī uzņēmējdarbības procesu optimizācijā.

KĀ IEGŪT SAVU SARUNBOTU – SAZINIETIES AR SKRIVANEK JAU TŪLĪT!

Skrivanek sarunbota risinājums – kas tas ir, kā funkcionē un kā var palīdzēt Jums attīstīt uzņēmējdarbību un atvieglot darbu?

  1. Sarunbota trenēšana: mēs sākam ar rūpīgu Jūsu zīmola un tā balss tonalitātes izpēti. Par pamatu mēs ņemam Jūsu tīmekļa vietnes saturu, uz kā bāzes mēs trenējam Jūsu sarunbotu, piešķirot tam gan personību, gan iedodot visu nepieciešamo zināšanu bāzi, lai sarunbots orientētos Jūsu produktos un uzņēmuma specifikā. Lai vēl vairāk pielāgotu sarunbotu Jūsu klientu apkalpošanas standartiem, mūsu komanda lūgs atsūtīt jebkādus papildu materiālus. Ļoti ieteicams, lai materiāli būtu PDF vai citu rediģējamu dokumentu formātā, kas mums palīdzēs ietaupīt laiku un būtiski uzlabot sarunbota sniegumu, to vēl vairāk pielāgojot Jūsu vajadzībām un pakalpojumiem.
  2. Sarunbota dizains un ieviešana: tālāk mēs strādājam pie sarunbota personalizācijas, piešķirot virtuālajam asistentam Jums vēlamo vizuālo izskatu, vārdu un funkcionalitāti. Mūsu mērķis ir pielāgot sarunbota vizuālos elementus tā, lai tie rezonē ar Jūsu zīmolu. Tādējādi mēs parūpējamies par raitu sarunbota ieviešanas procesu tīmekļa vietnē, nodrošinot Jums visas nepieciešamās detaļas, lai sarunbots varētu strādāt maksimāli efektīvi. Mēs panākam, ka virtuālais asistents ir ne tikai vizuāls līdzeklis, bet arī spēcīgs atbalsta rīks un ir gatavs aktīvi apkalpot klientus.

Pēc sekmīgas virtuālā asistenta uztrenēšanas un uzstādīšanas Jūsu tīmekļa vietnē tas kļūst par vidutāju starp Jūsu uzņēmumu un klientiem, nodrošinot viņiem tūlītēju palīdzību reāllaikā turpat, tīmekļa vietnē. Papildus vietnē ai.skrivanek.pl varēsiet piekļūt visaptverošam informācijas panelim, kurā varēsiet pārraudzīt tērzēšanas vēsturi, izsekot savāktos potenciālos klientus un apkopot vērtīgu informāciju par klientu mijiedarbību. Šāda centralizēta platforma palīdzēs Jums optimizēt sarunbota veiktspēju un uzlabot klientu iesaistes stratēģiju, atbildēt uz klientu jautājumiem vēl precīzāk, padarot virtuālo asistentu par nenovērtējamu uzņēmuma priekšrocību.

KAS TIEŠI IR NEPIECIEŠAMS, LAI IZVEIDOTU UN PILNVEIDOTU JŪSU MĀKSLĪGĀ INTELEKTA SARUNBOTU?

  • Tīmekļa vietnes domēna nosaukums: šis būs primārais avots, no kura mēs izgūsim tekstus par Jūsu zīmolu, nozari un produktiem, ļaujot salāgot sarunbota tonalitāti un funkcionalitāti ar Jūsu uzņēmējdarbības vajadzībām.
  • Papildu materiāli sarunas trenēšanai: ja vēlaties pielāgot sarunbota atbildes savām specifiskām vajadzībām, būsim priecīgi par materiāliem PDF vai citu rediģējamu dokumentu formātā. Šie materiāli kalpos par specializēto zināšanu bāzi Jūsu sarunbotam, nodrošinot, ka tas labi orientējas Jūsu piedāvājumā vai nozares specifikā.

Saņemot šos resursus, mēs varēsim izveidot sarunbotu, kas ir ne tikai tehnoloģiski izcils risinājums, bet patiesi atspoguļos Jūsu zīmola būtību, palīdzot piesaistīt jaunus klientus un ātri sniedzot augstas precizitātes informāciju jau esošajiem klientiem.

Sarunu-bots

KO VIRTUĀLIE PALĪGI SPĒJ ŠOBRĪD?

  • Mākslīgā intelekta sarunboti palīdz efektīvi atbildēt uz klientu jautājumiem, kamēr klients iepazīstas ar produktu Jūsu tīmekļa vietnē. Tas ir iespējams, pateicoties jaunākajiem sasniegumiem dabiskās valodas apstrādē un mašīnmācībā, nodrošinot Jums klientu atbalstu un mijiedarbību visu diennakti.
  • Sarunboti ir pielāgojami visdažādākajām uzņēmējdarbības vajadzībām, sākot ar vienkāršiem, uz noteikumiem balstītiem sarunbotu modeļiem un beidzot ar sarežģītiem mākslīgā intelekta un hibrīda sarunbotiem, kuros efektivitāte ir apvienota ar niansētu izpratni par sarežģītu jautājumu un problēmsituāciju risināšanu.
  • Veiksmīga sarunbota ieviešana ir atkarīga no gudras platformas izvēles un pareizas sarunbota trenēšanas, lai tas atspoguļotu Jūsu zīmola būtību, lai tiktu nodrošināta datu drošība, un mēs varētu nepārtraukti pilnveidot sarunbota darbspējas, ņemot vērā lietotāju pieredzi un atsauksmes. Kā arī, lai saziņa ar klientiem uzlabotos un būtu maksimāli efektīva neatkarīgi no uzdotā jautājuma.

IESPĒJA ATBILDĒT UZ KLIENTU JAUTĀJUMIEM

Sarunbota uzstādīšana rada uzņēmumam virtuālo pārstāvību un klātesamību, kas nodrošina iespēju atbildēt klientam uz viņa jautājumiem 24/7, gatavību iesaistīties, izglītot un palīdzēt, samazināt cilvēka darba resursus, kas būtu nepieciešami manuālai atbilžu sagatavošanai, un, visticamāk, palielina arī pakalpojumu vai produktu pārdošanas rādītājus. Iedomājieties sarunbotu, kas:

  • spēj klientus vadīt pa tīmekļa vietni;
  • reāllaikā atbild uz klientu jautājumiem;
  • palīdz kvalificēt potenciālos klientus;
  • zina klientu pirkumu vēsturi.

Kas ir pats labākais? Sarunbotu platformu ieviešanai nepieciešams minimāls kodējums, būtiski samazinot visus tehniskos šķēršļus un padarot šo tehnoloģiju pieejamu gan lieliem, gan maziem un vidējiem uzņēmumiem. Jūsu sarunbots runās Jūsu zīmola balsī, kļūstot par galveno klientu apkalpošanas rīku, uzlabojot klientu pieredzi un veicinot aktīvu iesaistīšanos un rīkošanos.

MĀKSLĪGĀ INTELEKTA SARUNBOTU VADĪTAS SARUNAS

Šie virtuālie sarunu meistari ļoti strauji attīstās, jo ir būtiski pilnveidojusies mākslīgā intelekta spēja veidot dialogus, prasmīgi atdarinot komunikāciju cilvēku starpā. Tie nav vairs tikai iepriekš sagatavoti un ieprogrammēti scenāriji, bet patiešām īsti virtuālie palīgi, kuru pamatā ir jauni zinātniskie sasniegumi mākslīgā intelekta tehnoloģiju jomā. Mākslīgais intelekts, cik vien iespējams, jau spēj noteikt Jūsu garastāvokli, pielāgot sasveicināšanās veidu un pat atcerēties Jūsu iecienītākās picas garnējumu, ņemot vērā iepriekšējo sarunu vēsturi.

Kāds ir to noslēpums? Dabiskās valodas apstrādes, mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās kombinācija, kas ļauj sarunbotiem ne tikai saprast tekstu, bet arī mācīties no katras mijiedarbības ar cilvēku. Tādējādi mūsdienu mākslīgā intelekta sarunboti konceptuāli maina klientu apkalpošanas pakalpojumu būtību, padarot to efektīvāku, personiskāku un aktīvāku.

chatbot

KĀ DARBOJAS SARUNBOTU TEHNOLOĢIJA

Ko Jūs ieraudzīsiet, ieskatoties dziļāk mākslīgā intelekta sarunbotu tehnoloģijā? Noteikti ne mazu robotu, kas raksta bez mitas, bet gan sarežģītus algoritmus un datu modeļus. Šie sarunboti, kas apstrādā dabisko valodu, var viegli uztvert cilvēku saziņas sarežģītās īpatnības – slengu, rakstu kļūdas un ne tikai – tā nodrošinot, ka tie spēj izprast, ko patiesībā cenšas pateikt klienti. Tas ir tāpat kā sarunāties ar cilvēku, kurš, pateicoties mašīnmācībai, ne tikai klausās, bet arī mācās no katras sarunas. Iedomājieties robotu, kas ar katru “Labdien!” kļūst arvien labāks – lūk, tā ir nepārtraukta mācīšanās, kur katra saruna ir vēl viena iespēja kļūt labākam.

Zināt, kur slēpjas mūsdienu sarunbotu īstā maģija? To atmiņā. Pagātnes mijiedarbības nav tikai vēsturiski dati; tie ir patiesi personiska pakalpojuma nodrošināšanas veiksmes atslēga. Šobrīd, izmantojot tādu tehnoloģiju kā GPT-4, kas ir daļa no mūsu Standarta plāna, šie sarunboti ne tikai spēj veidot saziņu, tie rezonē, piedāvājot tik personalizētu saziņu, ka, šķiet, pazīst Jūs jau gadiem ilgi. Un, protams, neaizmirsīsim, ka šie virtuālie ģēniji tagad ir arī īsti valodu meistari, uzturot sarunas ar klientiem visā pasaulē, reizēm pat izmetot pa kādam jokam. Tātad sarunbots – tās nav tikai atbildes uz jautājumiem, tā ir īsta kontakta un saiknes izveidošana. Un kurš to zina? Varbūt nākamreiz, kad runāsiet ar robotu, tas pārsteigs Jūs ar kādu joku, kas patiesi liks izsmieties!

SARUNBOTU LIETOJUMPROGRAMMAS

Plašais pielietojuma spektrs izceļ sarunbotu daudzpusību, ļaujot tos izmantot pilnīgi visās dzīves jomās – no bankām līdz medijiem, no lidsabiedrībām līdz mazumtirdzniecībai. Šīs automatizētās programmas, kas atbild klientu pieprasījumiem, ir kļuvušas tikpat daudzpusīgas un noderīgas kā Šveices armijas naži. Sarunboti nodrošina vienotu un nepārtrauktu klātesamību vairākās ziņojumapmaiņas lietojumprogrammās, viegli un vienmērīgi apstrādājot lietotāju mijiedarbību un pieredzi, piedāvājot efektīvu un visuresošu klientu atbalstu. E-komercijā sarunboti ir pārveidojuši iepirkšanās pieredzi, samazinot pamestos virtuālos groziņus un pavadot klientus no meklēšanas līdz pirkšanai ar personalizētiem ieteikumiem un atbalstu.

Taču sarunboti – tā nav tikai produktu pārdošana, bet arī veselības kopšana. Veselības aprūpes sarunboti ir kļuvuši par virtuāliem aprūpētājiem, pierakstot vizītes, atrodot klīnikas un pat nodrošinot zāļu informāciju – tas viss ir paredzēts pacientu aprūpes optimizēšanai un veselības aprūpes pieredzes uzlabošanai. Iespēja integrēt sarunbotus mobilajās lietotnēs un tīmekļa vietnēs nozīmē, ka tie var sniegt šos pakalpojumus tieši tur, kur atrodas lietotāji, padarot saziņu ērtu un lietderīgu. Kā virtuālie asistenti tie ir uzticami un draudzīgi, tie vieno uzņēmumus ar to klientiem, nodrošinot, ka ikviena mijiedarbība ir iespēja iesaistīties un gūt gandarījumu.

SARUNBOTU IZMANTOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS: KLIENTU IESAISTES UN DARBĪBAS EFEKTIVITĀTES UZLABOŠANA

Sarunbotu izmantošana piedāvā vairākas priekšrocības, tostarp:

  • 24/7 klientu atbalsta nodrošināšana, neatkarīgi no darbinieku pieejamības;
  • diennakts pakalpojumi, proti, Jūsu klienti saņem tūlītēju palīdzību, kad vien tas ir nepieciešams, tādējādi veicinot iesaistīšanos, rīcību un apmierinātību;
  • sarunbotu mērogojamība ļauj tiem vienlaikus apstrādāt vairākas klientu mijiedarbības;
  • nav nepieciešams liels atbalsta personāls, lai tiktu galā ar klientu jautājumiem, tādējādi tie var samazināt administratīvās un personāla izmaksas.

Papildus klientu apkalpošanai sarunboti rāda izcilību:

  • potenciālo klientu piesaistīšanā, sijājot vēsturiskās mijiedarbības un informāciju, lai konstatētu potenciālos pircējus un palīdzētu tos piesaistīt un veikt pirkumu;
  • darbības efektivitātes uzlabošanā, optimizējot apstrādāto datu plūsmas un panākot ātrākus darījumus;
  • dažādu uzņēmējdarbības aspektu uzlabošanā.

Integrējot attīstītākos sarunbotus, piemēram, tos, kas izmanto GPT-3 tehnoloģiju, klientu iesaiste sasniedz jaunas virsotnes, jo jautājumi tiek atrisināti acumirklī un saziņa kļūst interaktīvāka.

Sarunbots
UZLABOTA KLIENTU PIEREDZE

Mūsdienu pasaule ir nepārtrauktā steigā, cilvēku vēlme gaidīt sarūk, līdz ar to klienti gaida tūlītēju atbalstu, un tieši to nodrošina sarunboti, kas nekavējoties piedāvā palīdzību jebkurā diennakts laikā. Šis tūlītējais atbalsts kopā ar spēju personalizēt saziņu, izmantojot klientu datus, ievērojami uzlabo klientu pieredzi. Iedomājieties sarunbotu, kas sveicina un uzrunā Jūsu klientus vārdā, sniedz pielāgotus ieteikumus, pamatojoties uz viņu iepriekšējiem pirkumiem, un padara viņu norēķināšanās procesu vienmērīgu – tas viss veicina neaizmirstamu pieredzi ar Jūsu zīmolu.

Sarunboti ne tikai atbild, tie iesaistās, pārvēršot katru saskarsmi par iespēju stiprināt attiecības ar klientiem. Vadot klientus caur pirkumu procesiem un vienkāršojot datu vākšanu ar draudzīgām norādēm, sarunboti:

  • samazina spriedzi, kas parasti saistīta ar tiešsaistes darījumiem;
  • palīdz samazināt pirkumu grozu pamešanu skaitu;
  • rūpējas par uzticību un lojalitāti zīmolam.

Rezultāts ir nepiespiesta, personīga un patiesi apmierinoša klientu pieredze.

OPTIMIZĒTA SAZIŅA

Sarunboti ne tikai uzlabo klientu pieredzi, bet arī radikāli maina uzņēmējdarbības saziņas veidu. Automatizējot ikdienišķus jautājumus un vācot būtisku informāciju par klientiem, sarunboti nodrošina, ka katra saruna ir pastāvīga un pieejama lietotājiem vienmēr. Tie uzņemas pirmās atbalsta līnijas lomu, efektīvi pārvaldot potenciālo klientu izvērtēšanu un virzot tos caur pārdošanas pirmajiem posmiem. Šī automatizācija ne tikai veicina darbības efektivitāti, bet arī ļauj cilvēkiem koncentrēties uz sarežģītākiem un stratēģiskākiem uzdevumiem.

Iespēja iekļaut sarunbotus ziņojumapmaiņas lietojumprogrammās piedāvā vairākas priekšrocības:

  • ātra un precīza ienākošo sakaru apstrāde;
  • sarunas virzīšana uz priekšu bez pastāvīgas cilvēku uzraudzības;
  • ātra atbilde uz klientu jautājumiem;
  • uzlabota mijiedarbību kvalitāte, sarunbotiem nodrošinot atbilstošas atbildes uz lietotāju vaicājumiem;
  • efektīvāka saziņas ekosistēma.

SARUNBOTU UZSTĀDĪŠANA: INTEGRĒŠANA UN PIELĀGOŠANA

Sarunbotu uzstādīšana nav tikai vienkārša programmas uzstādīšana, tā ietver arī to integrēšanu zīmola digitālās būtības kodolā. Sarunbotus var integrēt dažādos kanālos, sākot ar tīmekļa vietnēm un beidzot ar sociālo mediju platformām, piemēram, Instagram un Facebook, tādējādi nodrošinot pastāvīgu pieredzi neatkarīgi no tā, kur klienti izvēlas iesaistīties. Sarunboti kalpo kā universāls risinājums, kas vienmēr ir gatavs darbam, automatizējot atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem un sniedzot pamatinformāciju par produktiem un pakalpojumiem.

Taču integrācija ir tikai maza daļa no visa, pirms mākslīgais intelekts var veikt savu darbību. Pielāgošana ir tā, kas padara sarunbotu unikālu, atspoguļojot Jūsu zīmola vērtības katrā mijiedarbībā. Runa ir par izskata personalizēšanu, atbilžu un stila precizēšanu un nodrošināšanu, ka sarunbots kļūst par dabisku klientu apkalpošanas komandas paplašinājumu. Tā kā sarunbots sadarbojas ar lietotājiem, nepārtraukta pārraudzība un lietotāju atsauksmes kļūst būtiski svarīgas, lai uzlabotu tā veiktspēju, nodrošinot, ka tas joprojām ir dinamisks, attīstošs rīks, kas nemainīgi atbilst Jūsu klientu vajadzībām.

INTEGRĀCIJA AR ZIŅOJUMAPMAIŅAS PROGRAMMĀM

Ziņojumapmaiņas lietojumprogrammas ir visur, šī iemesla dēļ tās ir kļuvušas par izšķirošu saskarsmes punktu uzņēmumiem, kas vēlas sazināties ar klientiem. Sarunbotus var nemanāmi integrēt tādās platformās kā, piemēram, Facebook Messenger un WhatsApp, tādējādi nodrošinot tiešu un personisku veidu, kā piesaistīt lietotājus. Sarunboti šajās lietojumprogrammās veic dažādas funkcijas, sākot ar klientu apkalpošanu, beidzot ar pārdošanu un mārketingu, kā arī piedāvā ātru un individuāli pielāgotu atbalstu.

Šobrīd viena no galvenajāmsarunbotu, kas integrēti dažādos saziņas kanālos, priekšrocībām ir spēja nezaudēt kontekstu pat tad, kad lietotāji pārslēdzas starp saziņas kanāliem. Šī vienmērība ir būtiska, lai klienti būtu apmierināti, jo tā nodrošina, ka saruna sākas turpat, kur beidzās, nepalaižot garām itin neko. Šobrīd ar tādiem plāniem kā Standarta plāns, kas ietver ziņojumapmaiņas integrāciju, tērzēšanas pakalpojumu uzstādīšana šajos kanālos nekad nav bijusi tik vienkārša, tādējādi ļaujot sadarboties ar saviem klientiem tur, kur viņi atrodas visbiežāk.

SARUNBOTU PIELĀGOŠANA JŪSU ZĪMOLAM

Sarunbots ir ne tikai sarunu ceļrādis, tas ir zīmola vēstnesis. Sarunbota pielāgošana nodrošina, ka tas atbilst Jūsu zīmola identitātei, un pauž tikai to, kas atspoguļo Jūs. Sākot ar vārdu izvēli un beidzot ar vizuālajiem elementiem, piemēram, krāsām un attēliem, katru sarunbota aspektu ir iespējams pielāgot atbilstoši zīmolam. Pielāgošana nav tikai estētika – tā ir arī ar vienotas lietotāja pieredzes radīšana, kas atspoguļo uzņēmuma pamatvērtības un personību.

Sarunbotu integrēšana ar CRM sistēmām piedāvā vairākas priekšrocības, tostarp:

  • pielāgošana: šis robots var izmantot klientu ieskatus un atbilstoši pielāgot saziņu, paceļot personalizāciju jaunā līmenī;
  • daudzvalodu atbalsts: attīstītākie sarunboti var sniegt atbalstu vairākās valodās, nodrošinot, ka Jūsu zīmols sasniedz klientus visā pasaulē pieejamā un pastāvīgā veidā;
  • efektīva iesaiste: izmantojot pareizo apmācību, piemēram, to, kas iekļauta mūsu Biznesa plānā, kur virtuālais asistents ir apmācīts ar 700 datņu un tīmekļa vietņu informāciju, Jūsu sarunbots kļūs par efektīvu rīku klientu iesaistei un spēcīgu, ilgstošu attiecību veidošanai.

PILNVĒRTĪGA SARUNBOTU POTENCIĀLA IZMANTOŠANA

Neskatoties uz to, ka tie ir ietekmīgi rīki, arī sarunbotiem ir robežas. Lai pilnībā izmantotu to potenciālu, ir svarīgi sistemātiski noteikt un risināt tādas problēmas kā sarunu ierobežojumi un mākslīgā intelekta funkcionālie ierobežojumi. Efektīvākās metodes ietver pareizo saziņas kanālu atlasi un partnerību veidošanu ar sarunbotu risinājumu nodrošinātājiem, kas nodrošina, ka sarunbots atbilst lietotāju vēlmēm un Jūsu uzņēmuma mērķiem. Sadalot informāciju mazākos segmentos un atdarinot cilvēku sarunu modeļus, var ievērojami uzlabot sarunbotu saziņas spējas un novērst lietotāju informācijas pārslodzi.

Izšķiroša nozīme ir arī tam, lai sarunbots nodrošinātu rezerves stratēģiju, jo tā uztur dialoga plūsmu un lietotāju iesaistīšanos, kad sarunbots sastopas ar jautājumu, uz kuru nevar atbildēt. Runa ir par vienmērīgas pieredzes radīšanu, kur lietotājs jūtas atbalstīts visas saskarsmes laikā – gan no sarunbota, gan reālā aģenta puses. Īstenojot šīs standarta procedūras, uzņēmumi var pārvarēt sarunbotiem raksturīgos ierobežojumus un maksimāli palielināt to ietekmi uz klientu apkalpošanu un iesaistīšanos, tādējādi nodrošinot gan sarunbota pareizu darbu, gan ievērojami biežāk izvairīties no kavēšanās precīzi atbildēt uz klientu jautājumiem.

PAREIZĀS SARUNBOTA PLATFORMAS IZVĒLE

Platformas izvēle var būtiski ietekmēt Jūsu sarunbota piedāvāto funkcionalitāti un sniegumu, kā arī Jūsu apmierinātību. Labi izvēlēta platforma nodrošinās:

  • tūlītēju, vienmēr pieejamu atbalstu;
  • klientu vēlmēm atbilstošas informācijas atspoguļošanu;
  • budžetam draudzīgu atbalstu bez papildu personāla piesaistīšanas;
  • iespēju pielāgoties saziņas stratēģijai;
  • integrāciju ar esošajām sistēmām.

Pret šo atlases procesu ir jāizturas rūpīgi un ar skaidru izpratni par sava uzņēmuma vajadzībām un potenciālo sarunbotu platformu iespējām, nodrošinot, ka izvēlētais risinājums var izpildīt Jūsu prasības.

Neatkarīgi no tā, vai koncentrējaties uz mākslīgā intelekta sarunbotiem, kas var simulēt cilvēka sarunas, vai uz standarta sarunbotiem, kas apstrādā vispārīgus jautājumus, platformai jābūt stabilai, mērogojamai un lietotājam draudzīgai. Tai jāpiedāvā pareizais funkciju līdzsvars, piemēram, dabiskās valodas apstrāde, mašīnmācīšanās un CRM integrēšana, lai Jūsu virtuālais asistents varētu darboties pēc iespējas labāk.

Izmantojot pareizo platformu, Jūsu sarunbots kļūst par spēcīgu rīku, kas uzlabo klientu saskarsmi un veicina uzņēmējdarbības izaugsmi.

Tērzēšanas robots

DATU PRIVĀTUMA UN DROŠĪBAS NODROŠINĀŠANA

Laikā, kad dati ir vissvarīgākie, ļoti būtiska ir klientu informācijas drošība. Ļaunprātīgi sarunboti rada reālus draudus, kas nereti radīti, lai imitētu cilvēka uzvedību, apkopojot personas datus vai izplatot nepatiesu informāciju. Tā kā ģeneratīvā mākslīgā intelekta darbināmi sarunboti attīstās arvien vairāk, tie rada sarežģījumus datu apstrādē, kas var novest pie datu noplūdes un konfidencialitātes problēmām. Lai cīnītos pret šiem riskiem, ir būtiski, lai sarunbotu platformas izmantotu stingrus drošības pasākumus, piemēram, augsta līmeņa šifrēšanu un datu uzturēšanu drošās, specializētās platformās.

Tādas platformas kā Appy Pie Chatbot ir izcils piemērs sarunbotu drošībai, integrējot visaptverošas drošības funkcijas, lai aizsargātu lietotāju datus. Kad uzstādāt sarunbotu, ņemiet vērā:

  • ieviesto drošības infrastruktūru un tās atbilstību starptautiskajiem tiesību aktiem un standartiem;
  • kā sarunbots sargā klientu informāciju;
  • kā sarunbots pastiprina uzticību zīmolam.

Drošs sarunbots, kas darbojas kā uzticama datorprogramma saziņai, ir neatņemams rīks Jūsu digitālajā arsenālā.

SARUNBOTU PIEMĒRI NO REĀLĀS PASAULES: VEIKSMES STĀSTI DAŽĀDĀS NOZARĒS

Sarunbotu efektivitātes apliecinājums ir to plašā pieņemšana un panākumi dažādās nozarēs, piemēram:

  • apdrošināšanas sabiedrībās, kuras izmanto sarunbotus polišu piedāvājumiem un prēmiju iekasēšanai;
  • valdības iestādēs, kuras piedāvā palīdzību pilsonības un imigrācijas jautājumos;
  • sabiedrisko pakalpojumu uzņēmumos, kuri izmanto sarunbotus, lai sniegtu klientu atbalstu, atvieglotu rēķinu apmaksu un piedāvātu palīdzību pēc pieprasījuma bez nepieciešamības apmeklēt biroju.

Sarunbotu programmatūra šajās nozarēs izrādās daudzpusīga un efektīva.

Appy Pie sarunbotu veidotājs ir apliecinājums sarunbotu elastīgumam, ļaujot uzņēmumiem izveidot pielāgotus robotus dažādām funkcijām, piemēram, jautājumiem, pierakstu plānošanai un tiešsaistes tērzēšanas atvieglošanai. Sarunbotu spēja apkalpot vairākas nozares parāda to pielāgošanās spēju un ietekmi, sākot ar finanšu tehnoloģiju klientu servisu un beidzot ar mazumtirdzniecības pakalpojumiem un laika prognozēm. Tā kā lielākie uzņēmumi uzstāda sarunbotus dažādās nozarēs, ir skaidrs, ka šī tehnoloģija nav pārejoša tendence, bet gan esošās paradigmas maiņa, kas pārveido to, kā uzņēmumi sazinās.

Chatbots

SARUNBOTI E-KOMERCIJĀ

E-komercijas jomā sarunboti ievieš pozitīvas pārmaiņas klientu pieredzē, jo īpaši uzlabojot apmierinātību un konversijas ātrumu. Tādi uzņēmumi kā Cdiscount un Vanden Borre ir pieredzējuši ievērojamus klientu apmierinātības rādītāju uzlabojumus, pateicoties ģeneratīvā mākslīgā intelekta darbināmo sarunbotu ieviešanai, kas piedāvā personalizētu un efektīvu servisu. Šie sarunboti ir spējīgi dubultot vai pat pieckāršot konversijas ātrumu, iesaistot klientus interaktīvākā un personalizētākā veidā, kā tas redzams Vanden Borre un Cdiscount gadījumos.

Runa nav tikai par mērījumu, bet arī iepirkšanās pieredzes uzlabošanu. Piemēram, IKKS panāca iespaidīgu 18% konversijas ātrumu pilnībā automatizētām sarunām, parādot sarunbotu spēju efektīvi virzīt klientus pareizajā virzienā iepirkšanās laikā. E-komercijas sarunboti pārdefinē mazumtirdzniecību, nodrošinot klientu atbalsta un iesaistes līmeni, kas iepriekš nav bijis sasniedzams, pārvēršot pārlūkprogrammas par pircējiem un jautājumus par konversijām.

SARUNBOTI VESELĪBAS APRŪPĒ

Veselības aprūpes jomā sarunboti nodrošina pacientu aprūpes un administratīvās efektivitātes uzlabošanu. Tie sniedz pieejamu medicīnisko palīdzību, palīdzot pacientiem vieglāk un ar lielāku pārliecību orientēties veselības aprūpes sistēmā. Vienkāršojot pierakstu grafika sagatavošanas procesu, veselības aprūpes sarunboti ļauj pacientiem bez piepūles pārskatīt pierakstus, tādējādi iegūstot vienmērīgāku un apmierinošāku veselības aprūpes pieredzi. Turklāt tie kalpo kā uzticami medicīniskās informācijas avoti, atbildot uz jautājumiem, kas saistīti ar veselību, un nodrošina pacientiem zināšanas, kas vajadzīgas, lai pieņemtu apzinātus lēmumus.

Sarunbotu ieviešana veselības aprūpē piedāvā vairākus ieguvumus, tostarp:

  • samazinātu administratīvo slodzi veselības aprūpes sniedzējiem;
  • pastāvīgu atbalstu;
  • ikdienas uzdevumu izpildi;
  • medicīnas personāla noslodzes samazināšanu, lai atvieglotu koncentrēšanos uz labākas aprūpes nodrošināšanu;
  • uzlabotu pacientu apmierinātību;
  • uzlabotu darbības efektivitāti.

 

Tādējādi veselības aprūpes sarunboti nav tikai saziņas līdzekļi, tie ir partneri kvalitatīvas aprūpes sniegšanā un veselības aprūpes pakalpojumu optimizēšanā.

KOPSAVILKUMS

Apkopojot šo sarunbotu izpēti, ir skaidrs, ka mākslīgā intelekta sarunu vedēji ir vairāk nekā tikai tendence, tiem piemīt transformatīvs klientu iesaistes un rīcības, kā arī darba efektivitātes spēks. Sarunboti ievieš arvien jaunas izmaiņas veidos, kā uzņēmumi sazinās ar klientiem – sākot no daudzveidīgām lietotnēm dažādās nozarēs līdz to pielāgojamajam raksturam un nepārtrauktai pieejamībai. Neatkarīgi no tā, vai tas notiek, uzlabojot lietotāju pieredzi, optimizējot saziņu vai nodrošinot datu drošību, sarunboti ir apliecinājums tehnoloģiju spējai veicināt uzņēmējdarbības izaugsmi un klientu apmierinātību. Pieņemt un integrēt sarunbotus nenozīmē tikai sekot līdzi tehnoloģiju attīstībai, bet arī atjaunot tās nozīmi.

Ja vēlaties uzstādīt savā tīmekļa vietnē sarunbotu, kas pielāgots tieši jūsu uzņēmuma būtībai, sazinieties ar mums un mēs jums palīdzēsim. Ja nepieciešama papildu informācija vai konsultācija saistībā ar sarunbota iespējām, piesakieties tiešsaistes konsultācijai un mēs sniegsim atbildes uz jūsu jautājumiem.

KO PAR MUMS SAKA MŪSU KLIENTI?

Valsts iestāde
Valsts ieņēmumu dienests

Skrivanek Baltic darbinieki ir atsaucīgi un pretimnākoši, un tulkojumu pieprasījumi tiek apstrādāti ātri un kvalitatīvi, veiksmīgi aptverot specifisko Valsts ieņēmumu dienesta terminoloģiju, gan tulkojot juridiskus tekstus, gan nodokļu un muitas terminoloģiju.

Valsts iestāde
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra
Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļa

Skrivanek Baltic sevi ir pierādījis kā profesionāls, uzticams un kvalitatīvs sadarbības partneris, jo tulkojumi tiek veikti profesionālā kvalitātē, lietojot nozares specifisko terminoloģiju.

LTRK logo
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera
Līga Sičeva, Eiropas Savienības projektu daļas vadītāja

Sadarbības laikā SIA Skrivanek Baltic sevi ir pierādījis kā atbildīgs sadarbības partneris, kas ievēro klienta vēlmes, tulkojumus veic augstā profesionālā kvalitātē, ievērojot nozares terminoloģiju, konfidencialitāti un noteiktos darbu izpildes termiņus.

Jazz Communications
Jazz Communications

Mēs ar Skrivanek Baltic sadarbojamies jau vairākus gadus. Lielākoties izmantojam rakstiskos tulkojumus latviešu, krievu un angļu valodās, bet ir nācies izmantot arī retākas valodas – arābu, igauņu u. c. Tāpat regulāri izmantojam latviešu tekstu literāro redaktoru, korektoru un “copywrite” pakalpojumus. Sadarbība ir lieliska, projektu vadītāji (kontaktpersonas) ātri, atsaucīgi, konstruktīvi. Cenu politika saprotama, atklāta un pieņemama.

Latvijas Republikas ģērbonis
Latvijas Republikas Prokuratūra
Administratīvā direktora dienests

Skrivanek Baltic sevi ir pierādījis kā profesionāls, uzticams un kvalitatīvs sadarbības partneris. Savstarpējās sadarbības laikā nav bijušas nekādas pretenzijas par Skrivanek Baltic darbību, visi darba jautājumi tiek risināti operatīvi un ar savstarpēju sapratni.

Latvijas Republikas ģērbonis
Izglītības un zinātnes ministrija
E. Severs, Valsts sekretāra vietnieks – Sporta departamenta direktors, valsts sekretāra pienākumu izpildītājs

Sadarbību ar SIA Skrivanek Baltic vērtējam kā ļoti sekmīgu, jo uzņēmumam ir atbilstoša pieredze un kvalificēti darbinieki, kas spēj nodrošināt pasūtījuma izpildi atbilstoši Pasūtītāja prasībām. Tulki veica darbu kvalitatīvi un ar lielu atbildības sajūtu. Īpaši novērtējām tulku atsaucību un daudzveidīgo profesionālo pieredzi, sadalot tulku pārus pa nozaru sekcijām. Sekciju darba sinhronā tulkošana prasīja ne tikai pastiprinātu uzmanību, bet arī specifiskas un aktuālas terminoloģijas zināšanas.

Rīgas dome
Rīgas dome
Pilsētas attīstības departaments

Abpusējo sadarbību vērtējam kā pozitīvu, uzticamu, ļoti pretimnākošu un organizatoriskā ziņā teicami īstenotu. Līdzšinējā sadarbība bijusi patīkama un veiksmīga, jo īpaši vēlētos uzteikt atsaucīgos un laipnos kompānijas darbiniekus.