Scroll Top

Mākslīgā intelekta (MI) ģenerēta mārketinga teksta pārbaude un labošana

1

Mākslīgā intelekta (MI) ģenerēta mārketinga teksta pārbaude un labošana

1

Mūsdienās ar mākslīgā intelekta tehnoloģijas palīdzību vien dažu minūšu vai pat sekunžu laikā var izveidot gandrīz visu – sākot no mārketinga tekstiem un mākslinieciskiem attēliem līdz pat mūzikas kompozīcijām. Tehnoloģija ir viegli pieejama un daudzsološa. Taču kā ir patiesībā?  Skrivanek valodu eksperti ir pārliecināti lai sasniegtu biznesa rezultātus un mārketinga komunikācija ārvalstīs būtu efektīva, bez valodu profesionāļu atbalsta neiztikt.

Ir svarīgi ne tikai mācēt uzdot pareizo vaicājumu ChatGPT un ātri tikt pie kārotā teksta, bet arī pārliecināties, ka tas precīzi atbilst jūsu uzņēmuma zīmola vēstījuma tonalitātei – ir pārliecinošs, iedarbīgs un neskan kā datorprogrammas veidots. Lai lasītājs vēlētos mūsu tekstu lasīt, dalīties ar to ar draugiem un paziņām, un tas būtu pamanāmāks Google meklētājprogrammā, tekstam ir jābūt pārdomātam un augstas kvalitātes. Ar MI rīku ģenerētiem tekstiem ir svarīgi pārbaudīt ne tikai gramatiku (piemēram, sintaksi un morfoloģiju), bet arī teksta saturisko un faktoloģisko pareizību un atbilstību jūsu vajadzībām. Nezināt, kā pārliecināties, vai teksts, ko esat ģenerējuši latviešu valodā vai svešvalodā, ir lasāms un tajā nav daudz kļūdu? Skrivanek palīdzēs rast sirdsmieru un pārbaudīs, ka ar mākslīgā intelekta rīka palīdzību sagatavotais teksts patiešām ir loģisks, tajā nav faktoloģisku (sagudrotu faktu, skaitļu u. c.), gramatisku, stilistisku kļūdu, tas ir pārliecinošs un nav pārāk vispārīgs, atbilst jūsu uzņēmuma zīmolam un identitātei arī valodās, kuras neprotat.

Arī tad, ja jums ir jāpārveido jau esošās tīmekļa vietnes saturs, lai tas pēc iespējas labāk atbilstu SEO (search engine optimization) prasībām, un MI rīks ir identificējis un iesaka tīmekļa lapas pozīciju meklētājprogrammās uzbošanai virkni izmaiņu, bet jūs neesat pārliecināti, ka ieteikumi ir pamatoti un loģiski, arī šeit talkā nāks Skrivanek valodu speciālisti.

Kvalitātes un konfidencialitātes garantija, ko apstiprina ISO sertifikāti

Mūsu projektu vadītāji runā latviešu, krievu, angļu, vācu un poļu valodā

99% klientu saņem cenas piedāvājumu mazāk nekā 15 minūtēs

Vairāk nekā 3000 valodas speciālistu un dzimtās valodas runātāju

Vairāk nekā 98% klientu mūs labprāt ieteiktu saviem draugiem un partneriem

Mūsu birojā katru gadu tiek iztulkoti vairāk nekā 16 miljoni vārdu

Nepieciešama mākslīgā intelekta ģenerēta mārketinga teksta pārbaude un labošana?

Sagatavosim jums piedāvājumu un nodrošināsim konsultāciju.

REKLĀMU UN DAUDZVALODU MĀRKETINGA TEKSTU SAGATAVOŠANA (COPYWRITING)

Mēs labi zinām, ka cilvēki apzināti neizvēlas lasīt reklāmas – viņi lasa un klausās to, kas viņus patiešām interesē un tikai dažreiz tā var būt reklāma. Vai esat domājuši, kā valodu uzņēmums var palīdzēt tieši jums būt sadzirdētam pārblīvētajā informācijas telpā? Skrivanek radošo tekstu autori strādā ciešā sadarbībā ar klientu un neveido tekstu no zila gaisa, bet rūpīgi apgūst jūsu produkta nianses. Arī izcilas rakstīšanas prasmes nebūt nav vienīgās, kas autoriem nepieciešamas, lai palīdzētu mūsu klientiem augt starptautiski. Veidojot un pielāgojot tekstus ārzemju tirgiem, autora uzdevums ir saglabāt vēstījuma unikalitāti un tonalitāti, respektējot auditorijas kultūras atšķirības un paražas, kā arī pārzināt nerakstītos komunikācijas un etiķetes likumus. Ja meklējat valodu uzņēmumu, kas radīs patiesi aizraujošu reklāmu tekstus un parūpēsies par jūsu tīmekļa vietnes daudzvalodu saturu, lai sasniegtu pēc iespējas vairāk potenciālo klientu visā pasaulē – jūs esat pareizajā vietā.

REKLĀMU UN DAUDZVALODU MĀRKETINGA TEKSTU NOZĪME JŪSU UZŅĒMUMA IZAUGSMĒ

Darbs ar tekstiem ir katra uzņēmuma mārketinga nodaļas viens no svarīgākajiem uzdevumiem, arī jūsu! Trāpīgi un korekti piemeklētiem vārdiem piemīt liels spēks, lai ietekmētu vai aicinātu rīkoties jūsu klientus – un tā ir jebkuras mārketinga kampaņas veiksmes atslēga. Mārketinga teksti ir visa veida tekstuālie materiāli, kurus jūsu uzņēmums var izmantot savās pārdošanas aktivitātēs un produktu un pakalpojumu reklamēšanā. Tie ir gan drukātie materiāli, prezentācijas, e-pastu sagataves, gan viegli konvertējams daudzvalodu saturs jūsu tīmekļa vietnei, arī uzņēmuma audio un videomateriālu teksti. Darbs ar tekstu ir kā sirsnīga saruna ar labāko draugu – klientu, kurš iedvesmo. Tādēļ, lai sagatavotu iedarbīgu un labi mērķētu reklāmas saukli, tekstu autoram ir ļoti labi jāpazīst savs lasītājs, jāzina viņa intereses un ieradumi, pat viņa klusākie sapņi. Savukārt adaptējot vai lokalizējot jau iepriekš sagatavotu tīmekļa vietnes saturu, ir jāstrādā ar auditorijas priekšizpēti izvēlētajā mērķa tirgū vai valstī. Īpaši svarīgi ir laicīgi veikt Google atslēgvārdu priekšizpēti, lai mēs jau no paša sākuma runātu valodā, kādā potenciālais pircējs meklē jūsu produktu vai pakalpojumu konkrētajā valstī.

UNIKĀLS AUTORTEKSTS UN DAUDZVALODU SATURA MĀRKETINGS

Kāda ir atšķirība starp unikāla autorteksta sagatavošanu un daudzvalodu satura mārketingu? Satura mārketings ir viss saturs, ko jūsu uzņēmums konsekventi veido un publicē internetā, lai uzlabotu uzņēmuma pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos, tādējādi veicinot arī netiešo pārdošanu. Parasti tas ir saturs emuāriem par jomu, kurā jūs specializējaties, pieredzes stāsti, izklaidējošs vai arī izglītojošs materiāls. Kādēļ tas ir svarīgi? Atbilde ir vienkārša – lai veidotu ilgtermiņa attiecības ar saviem klientiem, lai viņiem ir interesanti jums sekot un veidot dialogu sociālajos tīklos, lasīt un dalīties ar jūsu emuāru, stāstīt par jums saviem draugiem. Kā jums var palīdzēt Skrivanek? Mēs runājam vairāk nekā 110 jūsu potenciālo klientu valodās. Sasniegt vēlamo mērķauditoriju jebkurā pasaules vietā vēl nekad nav bijis tik vienkārši, jums atliek izvēlēties valsti vai reģionu un Skrivanek tekstu autori parūpēsies par pārējo. Starpkultūru komunikācija ir mūsu specializācija.

Nepieciešama radoša teksta sagatavošana (copywriting)?

Sagatavosim jums piedāvājumu un nodrošināsim konsultāciju.